آ
-
آموزش
تحلیل ادراک معلمان حرفهای استان یزد دربارۀ اهمیت کیفیت تدریس در نظام آموزشی مدارس [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 22-1]
-
آموزش الکترونیکی
تحلیلی بر اثربخشی و چالشهای آموزشهای الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان، طی دوران کرونا و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: دانشجومعلمان رشتههای علوم پایه) [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 72-43]
-
آموزش زبان
مفهوم آنومیِ فرهنگی ناشی از فراگیری زبان دوم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 148-129]
-
آموزشهای روانی- تربیتی
اثربخشی آموزشهای روانی- تربیتی با رویکرد معنوی بر هویت ملی و خویشتنداری در دانشآموزان [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 284-261]
-
آموزشوپرورش
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر شایستگیهای اصلی معلمان برای مدیریت استعداد مؤثر؛ مطالعۀ موردی: معلمان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 96-73]
-
آموزشوپرورشِ سایه
آثار و پیامدهای آموزشوپرورشِ سایه؛ مروری نظاممند [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 218-173]
-
آنومی
مفهوم آنومیِ فرهنگی ناشی از فراگیری زبان دوم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 148-129]
ا
-
اثربخشی
تحلیلی بر اثربخشی و چالشهای آموزشهای الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان، طی دوران کرونا و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: دانشجومعلمان رشتههای علوم پایه) [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 72-43]
-
احساس تعلق به مدرسه
اثربخشی روش یادگیری فعال بر احساس تعلق به مدرسه و انگیزش تحصیلی دانشآموزان دورۀ ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 238-219]
-
اخلاق حرفهای
بررسی عامل بازدارنده اخلاق حرفهای معلمان در فرایند یاددهی - یادگیری، از دیدگاه دانشآموزان دبیرستانی پسر شهر تهران سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 228-211]
-
ادراک معلم
تحلیل ادراک معلمان حرفهای استان یزد دربارۀ اهمیت کیفیت تدریس در نظام آموزشی مدارس [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 22-1]
-
استرس شغلی
تأثیر آموزش خرد بر استرس شغلی معلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 270-253]
-
استرس معلمان
شناسایی عوامل و پیامدهای تعللورزی معلمان و بررسی ارتباط آن با هیجانات آنان: یک پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 252-229]
-
اشتیاق به مدرسه
بررسی رابطه اشتیاق به مدرسه و فرهنگ مدرسه با بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر متوسطه اول و دوم شهر دهدشت [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 186-161]
-
انگیزش تحصیلی
اثربخشی روش یادگیری فعال بر احساس تعلق به مدرسه و انگیزش تحصیلی دانشآموزان دورۀ ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 238-219]
ب
-
بازنماییهای چندگانه
بازنماییهای چندگانه در کتاب ریاضی پایه دهم نظری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 160-141]
-
برنامه درسی
بررسی مؤلفههای هوش هیجانی معلمان در اجرای روشهای تدریس در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 120-97]
-
برنامه درسی
بررسی ارتباط بین ابعاد برنامه درسی پنهان و پرورش هویت ملی و روحیه میهنپرستی دانشآموزان شهر اصفهان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 140-121]
-
برنامۀ درسی پنهان
تعیین رابطۀ برنامۀ درسی پنهان با مسئولیتپذیری اجتماعی دانشآموزان مدارس متوسطه [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 50-23]
-
بهزیستی تحصیلی
بررسی رابطه اشتیاق به مدرسه و فرهنگ مدرسه با بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر متوسطه اول و دوم شهر دهدشت [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 186-161]
پ
-
پدیدارشناسی
واکاوی ادراکات دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان از مسائل حرفۀ معلمی در نظام آموزشوپرورش [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 260-239]
-
پژوهش آمیخته
شناسایی ابعاد و مؤلفههای جذب اعضای هیئتعلمی؛ موردمطالعه؛ نظام آموزش عالی تربیتمعلم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 87-78]
-
پنهان
بررسی ارتباط بین ابعاد برنامه درسی پنهان و پرورش هویت ملی و روحیه میهنپرستی دانشآموزان شهر اصفهان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 140-121]
-
پیامد
آثار و پیامدهای آموزشوپرورشِ سایه؛ مروری نظاممند [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 218-173]
ت
-
تجربة زیستة معلمان
تحلیل ادراک معلمان حرفهای استان یزد دربارۀ اهمیت کیفیت تدریس در نظام آموزشی مدارس [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 22-1]
-
تحلیل محتوا
بازنماییهای چندگانه در کتاب ریاضی پایه دهم نظری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 160-141]
-
تدریس
شناسایی مؤلفههای دانش فناوری موردنیاز نومعلمان جهت کاربست آن در فرایند تدریس [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 42-21]
-
تدریس
بررسی عامل بازدارنده اخلاق حرفهای معلمان در فرایند یاددهی - یادگیری، از دیدگاه دانشآموزان دبیرستانی پسر شهر تهران سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 228-211]
-
تربیت دینی
بررسی شخصیتهای حاصل از عدم شکلگیری صحیح چرخه ظاهر و باطن در تربیت دینی بر اساس اندیشه شهید مطهری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 205-187]
-
تعللورزی
شناسایی عوامل و پیامدهای تعللورزی معلمان و بررسی ارتباط آن با هیجانات آنان: یک پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 252-229]
-
تواناییهای شناختی
تدوین مدل ساختاری اهمالکاری و ذهنآگاهی با تأکید بر نقش میانجی تواناییهای شناختی دانشآموزان مقطع دوم متوسطۀ شهر کرمانشاه در سال 1401 [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 128-111]
ج
-
جذب هیأت علمی
شناسایی ابعاد و مؤلفههای جذب اعضای هیئتعلمی؛ موردمطالعه؛ نظام آموزش عالی تربیتمعلم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 87-78]
چ
-
چالش
تحلیلی بر اثربخشی و چالشهای آموزشهای الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان، طی دوران کرونا و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: دانشجومعلمان رشتههای علوم پایه) [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 72-43]
ح
-
حرفۀ معلمی
واکاوی ادراکات دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان از مسائل حرفۀ معلمی در نظام آموزشوپرورش [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 260-239]
-
حرکات هماهنگ دودستی
اثربخشی اجرای حرکات هماهنگ دودستی بر خلاقیت دانشآموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 71-51]
-
حرکات ورزشی
اثربخشی اجرای حرکات هماهنگ دودستی بر خلاقیت دانشآموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 71-51]
خ
-
خرد درمانی
تأثیر آموزش خرد بر استرس شغلی معلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 270-253]
-
خلاقیت
اثربخشی اجرای حرکات هماهنگ دودستی بر خلاقیت دانشآموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 71-51]
-
خویشتنداری
اثربخشی آموزشهای روانی- تربیتی با رویکرد معنوی بر هویت ملی و خویشتنداری در دانشآموزان [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 284-261]
د
-
دانشآموختگان
واکاوی ادراکات دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان از مسائل حرفۀ معلمی در نظام آموزشوپرورش [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 260-239]
-
دانشآموزان
تدوین مدل ساختاری اهمالکاری و ذهنآگاهی با تأکید بر نقش میانجی تواناییهای شناختی دانشآموزان مقطع دوم متوسطۀ شهر کرمانشاه در سال 1401 [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 128-111]
-
دانشآموزان
بررسی رابطه اشتیاق به مدرسه و فرهنگ مدرسه با بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر متوسطه اول و دوم شهر دهدشت [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 186-161]
-
دانشآموزان ابتدایی
اثربخشی اجرای حرکات هماهنگ دودستی بر خلاقیت دانشآموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 71-51]
-
دانشآموزان ابتدایی
اثربخشی روش یادگیری فعال بر احساس تعلق به مدرسه و انگیزش تحصیلی دانشآموزان دورۀ ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 238-219]
-
دانشآموزان متوسطه
تعیین رابطۀ برنامۀ درسی پنهان با مسئولیتپذیری اجتماعی دانشآموزان مدارس متوسطه [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 50-23]
-
دانشجو معلمان
نقش فعالیتهای پژوهشی و یادگیری فعال در توسعه شایستگیهای حرفهای دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 20-1]
-
دانشگاه فرهنگیان
شناسایی ابعاد و مؤلفههای جذب اعضای هیئتعلمی؛ موردمطالعه؛ نظام آموزش عالی تربیتمعلم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 87-78]
-
دانشگاه فرهنگیان
واکاوی ادراکات دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان از مسائل حرفۀ معلمی در نظام آموزشوپرورش [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 260-239]
-
دانشگاه فرهنگیان
تحلیلی بر اثربخشی و چالشهای آموزشهای الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان، طی دوران کرونا و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: دانشجومعلمان رشتههای علوم پایه) [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 72-43]
-
دوران کرونا
تحلیلی بر اثربخشی و چالشهای آموزشهای الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان، طی دوران کرونا و ارائه راهکارهای مناسب (موردمطالعه: دانشجومعلمان رشتههای علوم پایه) [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 72-43]
-
دوره ابتدایی
بررسی مؤلفههای هوش هیجانی معلمان در اجرای روشهای تدریس در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 120-97]
ذ
-
ذهنآگاهی
تدوین مدل ساختاری اهمالکاری و ذهنآگاهی با تأکید بر نقش میانجی تواناییهای شناختی دانشآموزان مقطع دوم متوسطۀ شهر کرمانشاه در سال 1401 [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 128-111]
ر
-
رهبری تحولآفرین
پیشبینی سلامت سازمانی مدارس از طریق رهبری تحولآفرین و روحیۀ کارآفرینی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 172-149]
-
روحیه کارآفرینی
پیشبینی سلامت سازمانی مدارس از طریق رهبری تحولآفرین و روحیۀ کارآفرینی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 172-149]
-
روشهای تدریس
بررسی مؤلفههای هوش هیجانی معلمان در اجرای روشهای تدریس در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 120-97]
-
روش یادگیری فعال
اثربخشی روش یادگیری فعال بر احساس تعلق به مدرسه و انگیزش تحصیلی دانشآموزان دورۀ ابتدایی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 238-219]
-
رویکرد کیفی
شناسایی عوامل و پیامدهای تعللورزی معلمان و بررسی ارتباط آن با هیجانات آنان: یک پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 252-229]
-
رویکرد معنوی
اثربخشی آموزشهای روانی- تربیتی با رویکرد معنوی بر هویت ملی و خویشتنداری در دانشآموزان [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 284-261]
ز
-
زبان دوم
مفهوم آنومیِ فرهنگی ناشی از فراگیری زبان دوم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 148-129]
س
-
سلامت سازمانی
پیشبینی سلامت سازمانی مدارس از طریق رهبری تحولآفرین و روحیۀ کارآفرینی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 172-149]
ش
-
شایستگی
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر شایستگیهای اصلی معلمان برای مدیریت استعداد مؤثر؛ مطالعۀ موردی: معلمان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 96-73]
-
شایستگیهای حرفهای
نقش فعالیتهای پژوهشی و یادگیری فعال در توسعه شایستگیهای حرفهای دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 20-1]
-
شخصیت
بررسی شخصیتهای حاصل از عدم شکلگیری صحیح چرخه ظاهر و باطن در تربیت دینی بر اساس اندیشه شهید مطهری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 205-187]
-
شهر قم
تعیین رابطۀ برنامۀ درسی پنهان با مسئولیتپذیری اجتماعی دانشآموزان مدارس متوسطه [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 50-23]
-
شهید مطهری
بررسی شخصیتهای حاصل از عدم شکلگیری صحیح چرخه ظاهر و باطن در تربیت دینی بر اساس اندیشه شهید مطهری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 205-187]
ط
-
طراحی الگو
شناسایی ابعاد و مؤلفههای جذب اعضای هیئتعلمی؛ موردمطالعه؛ نظام آموزش عالی تربیتمعلم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 87-78]
ظ
-
ظاهر و باطن
بررسی شخصیتهای حاصل از عدم شکلگیری صحیح چرخه ظاهر و باطن در تربیت دینی بر اساس اندیشه شهید مطهری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 205-187]
ع
-
علومتجربی
شناسایی مؤلفههای دانش فناوری موردنیاز نومعلمان جهت کاربست آن در فرایند تدریس [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 42-21]
ف
-
فرهنگ
مفهوم آنومیِ فرهنگی ناشی از فراگیری زبان دوم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 148-129]
-
فرهنگ مدرسه
بررسی رابطه اشتیاق به مدرسه و فرهنگ مدرسه با بهزیستی تحصیلی دانشآموزان دختر متوسطه اول و دوم شهر دهدشت [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 186-161]
-
فعالیتهای پژوهشی
نقش فعالیتهای پژوهشی و یادگیری فعال در توسعه شایستگیهای حرفهای دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 20-1]
-
فناورانه
شناسایی مؤلفههای دانش فناوری موردنیاز نومعلمان جهت کاربست آن در فرایند تدریس [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 42-21]
ک
-
کاربست
شناسایی مؤلفههای دانش فناوری موردنیاز نومعلمان جهت کاربست آن در فرایند تدریس [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 42-21]
-
کتاب ریاضی پایه دهم
بازنماییهای چندگانه در کتاب ریاضی پایه دهم نظری [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 160-141]
-
کسب درآمد
بررسی عامل بازدارنده اخلاق حرفهای معلمان در فرایند یاددهی - یادگیری، از دیدگاه دانشآموزان دبیرستانی پسر شهر تهران سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 228-211]
-
کیفیت تدریس
تحلیل ادراک معلمان حرفهای استان یزد دربارۀ اهمیت کیفیت تدریس در نظام آموزشی مدارس [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 22-1]
م
-
مدارس
پیشبینی سلامت سازمانی مدارس از طریق رهبری تحولآفرین و روحیۀ کارآفرینی [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 172-149]
-
مدل رایت
آثار و پیامدهای آموزشوپرورشِ سایه؛ مروری نظاممند [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 218-173]
-
مدیریت استعداد
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر شایستگیهای اصلی معلمان برای مدیریت استعداد مؤثر؛ مطالعۀ موردی: معلمان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 96-73]
-
مرور نظاممند
آثار و پیامدهای آموزشوپرورشِ سایه؛ مروری نظاممند [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 218-173]
-
مسئولیتپذیری اجتماعی
تعیین رابطۀ برنامۀ درسی پنهان با مسئولیتپذیری اجتماعی دانشآموزان مدارس متوسطه [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 50-23]
-
مسائل
واکاوی ادراکات دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان از مسائل حرفۀ معلمی در نظام آموزشوپرورش [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 260-239]
-
معلم
بررسی عامل بازدارنده اخلاق حرفهای معلمان در فرایند یاددهی - یادگیری، از دیدگاه دانشآموزان دبیرستانی پسر شهر تهران سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 228-211]
-
معلمان
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر شایستگیهای اصلی معلمان برای مدیریت استعداد مؤثر؛ مطالعۀ موردی: معلمان شهر اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 96-73]
-
معلمان
بررسی مؤلفههای هوش هیجانی معلمان در اجرای روشهای تدریس در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 120-97]
-
معلمان
تأثیر آموزش خرد بر استرس شغلی معلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 270-253]
-
مقایسهی اثربخشی روشهای تدریس بازیهای رایانهای و دستسازهها بر یادگیری دانشآموزان دچار اختلال نافرمانی مقابلهای
مقایسهی اثربخشی روشهای تدریس بازیهای رایانهای و دستسازهها بر یادگیری دانشآموزان دچار اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 110-91]
-
میهنپرستی
بررسی ارتباط بین ابعاد برنامه درسی پنهان و پرورش هویت ملی و روحیه میهنپرستی دانشآموزان شهر اصفهان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 140-121]
ن
-
ناهنجاری فرهنگی
مفهوم آنومیِ فرهنگی ناشی از فراگیری زبان دوم [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 148-129]
-
نگرش
بررسی عامل بازدارنده اخلاق حرفهای معلمان در فرایند یاددهی - یادگیری، از دیدگاه دانشآموزان دبیرستانی پسر شهر تهران سال تحصیلی 1399-1400 [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 228-211]
-
نومعلمان
شناسایی مؤلفههای دانش فناوری موردنیاز نومعلمان جهت کاربست آن در فرایند تدریس [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 42-21]
و
-
واژههای کلیدی: اهمالکاری
تدوین مدل ساختاری اهمالکاری و ذهنآگاهی با تأکید بر نقش میانجی تواناییهای شناختی دانشآموزان مقطع دوم متوسطۀ شهر کرمانشاه در سال 1401 [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 128-111]
ه
-
هوش هیجانی
بررسی مؤلفههای هوش هیجانی معلمان در اجرای روشهای تدریس در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 120-97]
-
هویت ملی
اثربخشی آموزشهای روانی- تربیتی با رویکرد معنوی بر هویت ملی و خویشتنداری در دانشآموزان [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 284-261]
-
هویت ملی
بررسی ارتباط بین ابعاد برنامه درسی پنهان و پرورش هویت ملی و روحیه میهنپرستی دانشآموزان شهر اصفهان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 140-121]
-
هیجانهای معلم
شناسایی عوامل و پیامدهای تعللورزی معلمان و بررسی ارتباط آن با هیجانات آنان: یک پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 252-229]
ی
-
یادگیری
تحلیل ادراک معلمان حرفهای استان یزد دربارۀ اهمیت کیفیت تدریس در نظام آموزشی مدارس [دوره 8، شماره 13، 1401، صفحه 22-1]
-
یادگیری فعال
نقش فعالیتهای پژوهشی و یادگیری فعال در توسعه شایستگیهای حرفهای دانشجومعلمان [دوره 8، شماره 14، 1401، صفحه 20-1]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد